,

LOL Love PŁACZ ZŁY WYGRYW WTF!?

5 łatwych ćwiczeń, które zrobisz w domu i w miesiąc zmienisz sylwetkę

Która z nas nie chciałaby mieć smukłej sylwetki? Talia osy i płaski brzuch to ideał, o jakim marzy wiele pań.

Nie trzeba wykupować karnetu na siłownię, by uzyskać wymarzony efekt. Wystarczą piętnastominutowe ćwiczenia w domu ale potrzebna jest konsekwencja i regularność. Nie obędzie się też bez zdrowej diety i zobaczycie, że szybko zaczniecie zachwycać się własnym ciałem?

#1. Pamiętajcie, że kluczem do sukcesu jest regularność!

30 dni musicie poświęcić 15 minut dziennie na ten zestaw ćwiczeń. Zaczynamy od unoszenia nóg (muszą być napięte po same końce, to samo mięśnie brzucha i talii). Ramiona, głowa, plecy przylegają do podłogi. Nogi unieście do góry, jak na obrazku, wstrzymajcie 2-3 sekundy w tej pozycji, a następnie przechylcie nogi na lewo. Utrzymajcie pozycję. Teraz pora na prawą stronę. Wykonujemy 3 zestawy.

#2. Rozciąganie się jest bardzo ważne!

Usiądźcie z wyprostowanymi nogami na macie (nogi powinny być rozstawione nieco szerzej niż ramiona). Zacznijcie od obracania ramion o kąt 90 stopni, a następnie spróbujcie chwycić lewą dłonią prawą stopę. I tak 30 razy na stronę. Po zakończeniu ćwiczenia prostujcie plecy!

#3. Do tego ćwiczenia potrzebne będzie obciążenie.

Obciążenie trzymajcie przed sobą siedząc na podłodze z ugiętymi kolanami i wyprostowanymi plecami. Przechylcie się do tyłu, i wyciągając ramiona do przodu. Następnie wykonajcie obrót w lewo najdalej, jak potraficie. Teraz obrót w prawo zróbcie 30 powtórzeń. Bardzo ważne jest to, by cały czas napinać mięśnie.

#4. A teraz pora na ćwiczenie, które świetnie radzi sobie z boczkami!

Usiądźcie na boku i… unieście biodra. Policzcie do 8- 10 (w zależności ile wytrzymacie) jednocześnie wyrzucając wolne ramię do góry (zróbcie łuk jak na obrazku). Powtórzcie 15 razy na jedną stronę i 15 na drugą.

#5. Wbrew pozorom to nie jest najłatwiejsze ćwiczenie!

Połóżcie się na brzuchu i unieście zarówno ręce, jak i nogi. Delikatnie unieście głowę. Wykonajcie dwie serie po 10 razy (jeden raz oznacza wytrzymanie w tej pozycji 20 sekund).

Zobaczycie, że 15 minut dziennie wystarczy, by w ciągu 30 dni zobaczyć piękne efekty!

PODZIEL SIĘ tym ze swoimi przyjaciółmi i rodziną.

Źródło i fotografie: shareably.net
5 łatwych ćwiczeń, które zrobisz w domu i w miesiąc zmienisz sylwetkę
Ocena: 5 | Głosów: 2