,

LOL PŁACZ ZŁY WTF!?

On nie był ćpunem, tylko popełnił błąd! – Poruszający apel matki zmarłego z przedawkowania syna

Młodzi ludzie bawią się i nie przejmują konsekwencjami, tak jak ludzie starsi.

Niestety często kończy się to dla nich tragicznie. Młodzi nie czują strachu przed sportami ekstremalnymi, podróżowaniem autostopem, czy stosowaniem używek. Zwykle szybko wyrastają z tego okresu i zaczynają żyć normalnym życiem. Nastolatkowie i ich naiwność jest szczególnie wykorzystywana przez ludzi, którzy nie mają żadnych skrupułów, by na nich zarabiać.

Używek jest całe mnóstwo, a uzależnić się można od wielu substancji. Wiele z nich wykorzystujemy w dobrych celach, na bazie opiatów powstają leki. Jednak ogromnie ważne jest to ,aby mieć wiedzę i umiejętności przy podawaniu takich specyficznych leków, gdyż nieodpowiednie dawkowanie może być tragiczne w skutkach.

Dowiedziała się o tym matka – Sherri Kent, jej syn odszedł przez naiwność i młodzieńczą głupotę.

Syn Sherri, Michael był zwyczajnym młodym chłopakiem, któremu zdarzało się próbować różnych używek. Od czasu do czasu, jak przyznaje matka, zapalił marihuanę, ale nigdy nie sięgał po nic mocniejszego. Nie był ćpunem. Był młodzieńcem z którego mama była dumna. Nie był zły. Jednak nie uchroniło go to przed zażyciem Fentanylu.

Fentanyl to bardzo mocny środek znieczulający, który wszedł ostatnio na kanadyjski rynek narkotykowy. Nie wielu dilerów informuje, że różnica między dawką bezpieczną, a śmiertelną jest naprawdę minimalna. Anestezjolodzy, którzy używają go podczas operacji, wiedzą jak bardzo groźny jest to środek i potrafią go odpowiednio stosować. Młodzi ludzie niekoniecznie. Dlatego po tym środku jest spora liczba zgonów, nawet wśród długotrwałych ćpunów.

Nie wiedział o tym Michael, który zażył go, bez jakiejkolwiek wiedzy, co może spowodować.

Lekarze apelują zwłaszcza do młodych ludzi, by nie używali tego środka. Jest ogromnie zabójczy. Zażycie go powoduje uczucie relaksu, euforię, ale wystarczy kropla więcej i człowiek umiera. Jak pisze matka Michaela, jej syn nie był narkomanem. Spotkał się z jakimś mężczyzną w sklepie i zażył narkotyk w toalecie. Niestety, nim obsługa sklepu zauważyła, że chłopak długo nie opuszcza toalety, było już za późno.

Chłopak został przewieziony do szpitala, gdzie niestety zmarł. Matka Michaela ujawniła przyczynę jego śmierci, by ostrzec inne dzieci przed śmiercią a rodziców przed stratą:

Chcę, by wszyscy wiedzieli, że mój syn Michael przedawkował Frntanyl. Mój syn nie był uzależniony, popełnił błąd, który kosztował go życie. Chcę was ostrzec przed epidemią, która dzieje się wokoło, codziennie umiera 5-7 ludzi w każdym mieście w Kanadzie. To jest poza kontrolą i nie ma innego sposobu, by chronić nasze dzieci przed tym, poza ostrzeganiem. Straciłam syna przez taką tragedię i chce, by inni rodzice wiedzieli, że może się to zdarzyć każdemu, kto będzie wciągał coś nosem. Fentanyl to morderca nr 1 w Kanadzie i zabiera nasze dzieci i bliskich. Proszę, podzielcie się tym z rodziną i przyjaciółmi, aby pomóc zapobiec kolejnej tragedii.

PODZIEL SIĘ tym ze swoimi przyjaciółmi i rodziną.

Źródło i fotografie: lifebuzz.com
On nie był ćpunem, tylko popełnił błąd! – Poruszający apel matki zmarłego z przedawkowania syna
Ocena: 5 | Głosów: 1